mandag 15. november 2010

Smart hems

Bruk det ekstra hulrommet under taket, det blir en smart "oppbevaring av gjester", ..eller kofferter, lagring av sesongklær etc.. Vi har hems i loftstuen, og den kommer godt med!

Her er et herlig gutterom til Ole, Dole og Doffen. ; )


Hems i et multirom, kontor, oppholdsrom og overnatting. Det ultimate teenage-rommet. Legg merke til den kule bubble chair!


Her er et par bilder av hemsen vår, skal snart få tatt litt bedre bilder og flere detaljer i loftstuen vår.

Dette er en "Sambatrapp", trinnene bruker minimal plass, men likevel mer komfortabel enn en stige.

Ha en fin kveld videre!

22 kommentarer:

  1. Fy flate! Loftstuen deres ser jo helt raa ut! Jeg er saa utrolig imponert over huset dere altsaa.

    klem Nina

    SvarSlett
  2. Det er utrolig hvordan man kan udnytte et loftsrum...:-)
    Superflot!

    Hej fra Lisbeth

    SvarSlett
  3. Så du hadde lagt inn et forslag om å lage ny admin på bloggen min for å få legge til bilder en stund til. Det har jeg nå gjort, så vi får se om det hjelper. Men nå har jeg jo i tillegg slettet bildene fra den gamle bloggen min, så det tar uansett en stund før jeg vil merke det, kanskje?

    Veldig flott loftsrom forresten. Dere har et utrolig flott hus!!

    SvarSlett
  4. Gjett om jeg kunne tenkt meg hems etter disse bildene:) Du må vise flere bilder fra deres, den så jo megaflott ut!

    Masse hilsner fra Lene.

    SvarSlett
  5. Hej
    Vi er ved at bygge om. På vores pigers værelser er der en hems som vi leder efter en stige til. Vi synes at jeres sorte hemsestige/sambatrapp er meget flot og lige det vi leder efter.

    Hvor har i købt den?

    venlig hilsen
    Jens og Helle

    SvarSlett
  6. Grate article. New to Addhunters? It's incredibly easy to become a member of our community, and FREE to list your classified ads to interact with all members. Every day, hundreds of listings get listed for free by our Addhunters members. You can always upgrade your membership and get ahead of the crowd. With Addhunters you're going to benefit from our international usages!Items listed on Add Hunters include electronics, pets, cars and, vehicles and other categories including land and property. The categories with the highest volume on the site are vehicles and property. For more details please visit our web site http://www.addhunters.com qatar apartments for rent

    SvarSlett