onsdag 3. november 2010

Anemone

Boka Anemone Interiør står nok på manges ønskeliste akkurat nå, på min også!
I den forbindelse tar jeg frem Anemone Wille Våges renovering av det historiske "Lille Ulefos", forvalterboligen til Ulefos hovedgaard i Telemark. Ekteparet Annemone Wille Våge og Per Ove Bakke kjøpte heskapeligheten på høsten 2006, og brukte ett år på å pusse det opp til slik det fremstår i dag.

Veggene i dette rommet er dekorert av den svenske maleren Robert Persson.

Gjesterommene er en drøm i seg selv;




Lille Ulefos fungerer som selskapslokaler og overnattingssted med 40 sengeplasser

Boka;
Fås kjøpt på bl a http://www.capris.no/


2 kommentarer:

  1. Ja Mona nå må du vite jeg var innom en bokhandel og bladde igjennom boken for å sjekke stoda....den er et MUST HAVE!!!!!!!!!!!!! Det ante meg jo selvsagt på forhånd da,men bare forsikrer deg om at den var usannsynlig deilig å ta en rask dukkert i....tett før jeg kjøpte den men bestemte meg for å være fornuftig og ønske meg den.Da blir det mange gode stunder:))))
    Oh yes:)))
    Toveklem:)

    SvarSlett
  2. Så utrolig flott! Den stua var fantastisk!!! Kunne tilbrakt noen dager på det stedet der, ja!
    Klem
    Lise

    SvarSlett