tirsdag 2. november 2010

Award

Da har jeg fått en ny og søt award!


For det lille ekstra, det liker jeg! =D

Dette hører med til awarden:
  1. Takke pent
  2. Kopier inn på bloggen
  3. Fortelle 3 ting du liker å gjøre
  4. Sende videre til 5 andre som du synes fortjener den
Tusen takk til Elisabeths borg for denne super-duper søte oppmerksomheten!

3 ting som jeg liker å gjøre: (Jeg går utensom aktiviteter som inkluderer barna her, selv om det står selvsagt høyest på like-listen)
  1. Jeg liker å planlegge! Alt som har med innrednig av mitt eget eller andres hjem å gjøre. Det kan være realistisk, eller ikke realistisk i det hele tatt, men planen er i hodet mitt, og skissene er på papiret. Det kan ta heelt av noen ganger.
  2. Jeg liker følelsen av å sitte på en brun pub i en storby(Dublin er super!), drikke øl midt på dagen(Mellom shopping-øktene..!), mens noen gjerne jammer lokale rytmer i en krok bare på gøy.
  3. Jeg liker å snorkle! Å bare være fisk, koble ut verden utenfor. Vannet er en egen verden som tar bort tid og sted for meg, jeg kan forsvinne bort i mitt eget lille eventyr leeenge. Det har blitt litt lite av dette når barna har vært små..
Vel, da skal jeg gi awarden videre til 5 som fortjener det, for det lille ekstra som de har. Jeg gir dem til 5 andre blogger som jeg lar meg facinere av, som har noe som gjør at jeg kan bli hengende i deres blogg og bli en stund:
  • Til Flinke Nina, - Stylizimo (Feil tidspunkt dette, da hun er travel med å bli kåret til Norges beste interiørblogg i Dagbladet!! Løp og stem!)
  • Til Tove, i Toves sammensurium - fordi hun har en herlig måte å skrive og fortelle på, sammen med fine bilder. Du får meg til å lette på smilebåndet Tove!
  • Til Janna, i Livet i et hus i skogen, fordi hun har et eventyrlig hus i skogen som er helt fantastisk å hvile øynene på, flink dame!
  • Til Fer, i boubou, Because your lovely blog makes me dream about candy, fairies, butterflies and cookies! Girly dreams and heavenly weddings!
  • Lisbeth, i Hyasith`s cottage home, fordi Lisbeth stadig klarer å forbause meg med sitt usedvanlige, innholdsrike og herlige liv, i alt fra hus, hage, adoptivhunder og familieliv.

4 kommentarer:

  1. Neeeeeeimen såååå herlig:)))))))))))
    (nå får jeg nesten vondt i kjakene siden gliset bråttslig ble så bredt og nesten gikk rundt hele hodeskallen her)
    Dette var virkelig koslig Nina...men først MÅ jeg presisere at jeg er veldig veldig glad for at du først og fremst fikk awarden da - jammen klarer du å trylle opp de mest fascinerende og spennende innlegg som jeg bare måååå lese ,og ikke minst studere bildene på! Du er kjempeflink og jeg får masse gode idéer og inspirasjon hos deg:))))
    Så er jeg baare aldeles ydmyk og beæret over at du gir lillerare meg award - jeg storkoser meg jo til de grader med bloggen min og at noen andre også gjør det i tillegg er en kjempebonus - og jeg setter alltid stor pris på alle kommentarene dine!! Så jeg sier tusen,tusen takk Mona ! I dag er foluset på bursdagsgutten på bloggen min...men jeg er jo sprekkferdig etter å publisere både det ene og det andre inlegget og selvfølgelig også awarden som jeg er så glad for...det blir enten senere i kveld eller i morgen:)
    Gratulerer til de andre på listen også...huttetu,hva gjør jeg der liksom?
    Ha en vidunderlig dag..nå tasler hundene rundt føttene mine her og vil ut i vinden på tur!Og det gjør jo godt for meg også...flot start på dagen gitt!!!!!!! :))))))))) *gliiiise,gliiiiise *

    kjempeklem til ei kjempejente:)))

    SvarSlett
  2. Ohhh Dear Mona,

    Good morning, how lovely to wake up and see an award for me, you are very sweet and you blog is AMAZING. Thank you so much for your kind words and consideration.Your blog gives me lot of inpiration. I am running out the door.

    Um beijo.( kiss in portuguese)

    Fer

    SvarSlett
  3. Tuuuusen takk for award, Mona! Dette var koselig.
    Hyggelig at du oppfordrer leserne dine til aa stemme paa meg :)

    Gratulerer saa mye til deg ogsa! Velfortjent award!

    Som du sier saa er det veldig hektisk om dagen ja, med masse prosjekter og ting som skjer med forskjellige blader ( ikke bare Dagbladet med andre ord! ) Dette er selvfolgelig kjempegoy, men veldig tidskrevende.

    Naa skal jeg inn aa se paa vaskerom! Jeg saa paa Iphonen at du hadde lagt ut noe nemlig, og det saa veldig fint ut :)

    Godklem til deg!
    Nina

    SvarSlett
  4. Hei Mona, og tusen, tusen, tusen takk for dine nydelige, snille ord på bloggen min i dag, og tusen, tusen, tusen takk for den flotte awarden jeg fikk av deg. Du aner ikke hvor mye det varmer en sliten kropp og et slitent byggherrinnehjerte :-)

    Klem

    SvarSlett