onsdag 17. november 2010

Julefavoritter fra IKEA

Julevarene har hatt sin plass i hyllene en stund nå, men jeg har vendt det blinde øyet til. Jula skal ikke komme til meg for tidlig, da blir jeg møkkalei før den er her.

Nå begynner jeg sakte men sikkert å smugkikke på hva som byr seg av julestash, sansynligvis fordi jeg har en juleshopping tur til London like rundt hjørnet. Det gjør nok sitt til at jeg kjenner på julekriblingen!

IKEA er for meg trendsetteren i hvordan årets jul skal se ut, som regel finner man litt uvanlig dekor her, og kanskje tradisjonell pynt satt opp på en ny måte. I år derimot, synes jeg at Ikea har funnet julestemningen i det helt og holdent tradisjonelle. Rødt, grønt, gull og sølv. Nisser, reinsdyr og snøfnugg. Bort og vekk med den glossy julen, inn med barndomsminner fra bestemors kjøkken! I år blir det tradisjonell, good-old-gammeldags jul!



Tradisjonelle glasskrukker til julebaksten, lekkert!



Tine K - inspirert dekorkuler, -jatakk!
-Og metervare,-.. Jeg vil lære å sy...!




=D

2 kommentarer:

  1. Takk for tipset. Jeg tenkte allerede hele dagen om jeg skulle dra til IKEA idag. Etterpå jeg så alle fine ting du viser oss her, jeg vil dra!!! :)
    Ha en fin dag videre!

    Hilsen allesistgut

    SvarSlett
  2. Ja, syntes Ikea har veldig mye fin julepynt og har allerede kjopt inn litt. Reiser jo hjem ti Norge tidlig des. Saa jeg begynner litt tidlig her i LA. Vil jo ha sjansen til aa pynte litt jeg ogsaa :)
    Fine ting du har funnet frem her. Gleder meg til aa se hvordan du dekorerer til jul...

    klem Nina

    SvarSlett