torsdag 21. oktober 2010

Visste du det?

Lenny Kravitz... Å, du store høvding, vi forbinder han med musikken, men har du tatt en nærmere titt på hans DESIGN? Han har uttalt tidligere, -"Det er egentlig designer jeg er".. Og DET hersker det vel ingen tvil om! *Kravitz Design*

Fra hans SOHO New York leilighet;



..Og hans krypinn i New Orleans..
                                                                         Tapet-design:

Roxy, Miami recidence;






Har jeg en ny favoritt-designer?.. :D


5 kommentarer:

  1. åh ja - jeg vet! :-) Har lagret noen bilder for noen år siden fra en leilighet på manhatten han solgte, men disse var nye for meg; LEKKERT!

    SvarSlett
  2. Lekkert, lekkert!!!! Noen av bildene der var bare helt etter min smak altså!!! Wow!
    Skal se om meg finner noen bra butikker, men skal jobbe, så det spørs hvor mye tid jeg får... NOE skal jeg helt klart få med meg! Gleder meg!
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  3. ufattelig stilig! som du sa..ny designer;D

    SvarSlett
  4. Very cool pictures,specially the one the has the very log pendant lamps

    Fer

    SvarSlett