lørdag 30. oktober 2010

Morgenkaffen i halsen!

Gjett om jeg ble overrasket i dag!
Jeg oppdaget den nyeste posten av Desiretoinspire, der det oppfordres det til å utforske et knippe blogger nærmere, deriblant min blogg!!!
Norwegian Moods, i selskap med bl a stjernedesigner Kelly Hoppens blogg!! I dag er nok dagen for lotto!
Jeg er overveldet og målløs, kan dagen bli bedre?

Happy happy Halloween!

Disse bildene er fra i fjor, i kveld skal også mor og far kle seg ut! Tjihi!


Uhhuuu! Ha en helmax aften!

6 kommentarer:

  1. OOjjj så spennade:)) Fine gresskar!! Lykke til med utkleding!! Det verte sikkert moro;))

    Klem frå Ann

    SvarSlett
  2. Spændende, tillykke med det..:-)
    Nu må dere ikke blive for uhyggelige...!

    God halloween fra Lisbeth

    SvarSlett
  3. Så artig! Du får kose deg med det ;)
    Og ha en flott kveld!
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  4. Så utrolig moro, Mona!!!
    Gratulere masse.
    Kos deg masse ikveld

    SvarSlett
  5. Jeg saa det da jeg var innom bloggen deres idag! Gratulerer saa mye! Kjempegoy og velfortjent!

    De nevnte bloggen min forrige uke, og det ga MASSE besok!:) Tipper du har merket det samme.

    klem Nina

    SvarSlett