tirsdag 19. oktober 2010

To netter i 1718

Min mamma og meg planlegger en julegave-shopping tur til London. "Vi trenger jo egentlig bare tak over hodet, og en plass å sette handleposene"..  var vel i utgangspunktet det vi snakket om...
I vrimmelen av hoteller i storbyen, dukker dette underet opp, Hazlitts hotel. "En gjemt perle", blir det omtalt som. Inne på nettsiden deres ruller det allverdens lovord over skjermen, fra kjente aviser og personer. Selveste J.K.Rowling sier -"I would love to stay in Lady Frances forever".

(Hvert av de 23 rommene har hver sine betydningsfulle navn)







En titt inn på hotellets nettside anbefales! 

Dette koster riktignok en smule mer enn "tak over hodet og en plass å sette fra oss handleposene"..

Dette er jo tross alt mammas første London tur... Jeg tror kanskje vi burde prøve å få dette til ..
-"Fordi vi fortjener det"!



4 kommentarer:

  1. Dette så jo helt fantastisk fint ut! Tipper dere kommer til å kose dere max på dette hotellet og ikke minst med juleshopping i London! Litt misunnelig :)

    klem Nina

    SvarSlett
  2. Lækkert hotel..:-)

    Men tænk hvad du kan shoppe for de penge det billigste dobbeltrum koster...:-o)
    Jeg må indrømme at jeg selv kunne blive fristet til at gøre det, ligesom når jeg boede over i København og sejlede til Norge...da rejste jeg oppe på Commador Class med egen altan...
    Det var super lækkert!

    Hej fra Lisbeth

    SvarSlett
  3. Skal til London på søndag...kunne godt slanget meg i en av de lekre sengene!
    Ha en flott kveld! Vi kan i alle fall drømme om et sånt hotell :) Superlekker header forresten!
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  4. åå...drit stilig! sikker på at dere ikke trenger en LONDON GUIDE:D:D:D:D? hi..hi.. hi:)

    SvarSlett