fredag 29. oktober 2010

Klikk og vinn!

Nettbutikken Luxurybooks, som ble lansert i 2010, er super kost for oss som kan spise interiørbøker til frokost, middag og kvelds. Og her snakker vi om selve Gourmet-måltidet innen inspirasjonsbøker. 





Disse bøkene er frister med inspirasjon i "bøtter og spann", og jeg vil ha alle sammen!

Og DET har vi faktisk mulighet til å vinne! Et komplett sett på hele 60 bøker skal tildeles en super heldig vinner! Det du trenger å gjøre, er å klikke LIKE-knappen på deres facebook side.
Verdien på premien er hele 40 000 kroner. Løp og klikk!







Jatakk!

:-D


3 kommentarer:

  1. Jeg vil ha, jeg vil, jeg vil, jeg vil!!!

    SvarSlett
  2. Jepp, gå inn på facebook - klikk og Like! Hele sulamitten kan bli din! ...! =)

    SvarSlett
  3. Takk for tips! Jeg stikker rett over til Facebook siden :0

    Nyt helgen og Halloween!
    klem Nina

    SvarSlett