søndag 4. november 2012

Opp og ut å vekke bloggen!

På tide, på tide, på tide...

En gang til ble en liten pause utrolig lang mellom bloggen og meg. Kanskje det er på tide å gjøre noe med det? Jepp jepp, syns det!

Mye har skjedd her i hjemmet i denne mellomtiden, som den nye headeren min beskriver. - "Et hjem i stadig fornying". Dette skal dere få se mer av :) Interiør er hobbyen min, og jeg er så heldig at jeg også har interiør som jobb.

Jeg har faktisk blogget endel siden sist, - sjekk ut Neumann-bloggen, som jeg også har link til i margen. Legg dere gjerne til som følger på den, og kommenter i vei! Det blir vi selvfølgelig kjempeglad for! Her legger jeg ut mange kreativiteter fra kunder og lokale bloggere, og pøser ut nyheter og tilbud.

Her er noen glimt fra hjemmet mitt siden sist. ....More to come!....

Stua er malt i en "greige" tone, og ganske mye mørkere enn den var før! Nå er jeg så mye mer "hjemme".

Jepp, jeg har også funnet Instagram! Lett å bli hekta på den.... ;))
 
..Underveis i arbeidet, her har det blitt brukt maaaange meter med maskeringstape!
 
 
Peisveggen er fremdeles i grå-svart farge, er fortsatt glad i den..
 
..Vintage, bugs og rare gjenstander er også fremdeles "hot" for meg..
 
 
Dette var en smakebit for denne gang, jeg kommer tilbake før du vet ordet av det! Helt sant!
 
;))
 
XOX
 
Mona
 
 
 

4 kommentarer:

  1. Hei Mona
    Godt å se du er tilbake. Jeg har enda ikke fått laget bilde med petter Solberg sitatet, men må få gjort det for Husbonden maser- det falt i god smak hos han!
    Fargen ble super fin, når vi skulle male stod jeg mellom mørk grå og lys grå, jeg hadde ikke guts nok til å male mørkt. Skjønner ikke hvorfor det er jo dritt lekkert.

    God kveld videre:-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe.... Husbonden har fin humor :)
      Det med mørke farger er ganske skummelt, jeg kjenner meg igjen! Men det er jo bare å hoppe i det. Så lenge man har god belysning går det jo så bra! Jeg stod mellom denne og et hakk mørkere... Så jeg feiget på en måte ut jeg også... Kunne godt ha tatt den som var mørkere! ...Neste gang...
      Ha en super uke, og god kveld til deg også!

      XOX

      Slett
  2. Velkommen tilbake, nabo :-)
    Ha ei fine uka!

    SvarSlett