tirsdag 13. november 2012

Hvor skal alle TINGENE...

Jeg er ikke helt fornøyd med at jeg er så glad i TING!

Samtidig, så ville jeg heller aldri kunne leve i et "brosjyre-hjem" som jeg kaller det. Strøkne hjem, med et par-tre nøye utvalgte "mainstream" gjenstander som løsøre. Akkurat som brosjyrer, eller salgsoppgaver. Tomt, men stylet.

Nei. Jeg måå ha ting, .. Etter mini-oppussingen i stuen, så aner jeg verken opp eller ned angående hvor jeg vil ha alle disse ffttp"#@+... TINGENE! Vi leser mye om det kjærkomne dagslyset i bloggene/interiørmagasinene. Jeg er superheldig der, her er vinduer i stua, så langt øyet rekker. Men hva mangler jeg da, tror du?.....  Jepp. -Veggplass.... til alle TINGENE :)

Akkurat nå står alt på vent, - unntakstilstand. Når bilder, speil, etc er tatt ned fra veggen, da blir det plutselig veldig vanskelig å plassere disse igjen. For jeg kan jo ikke ha dem på den plassen som de hadde før malingen kom.. Jeg skulle jo faktisk forandre noe i stua,og  da holder det ikke å "bare" skifte farge på veggen...

 Tenker vi holder bildene litt tåkete en stund, hehe...



 
 
Det blir nok en runde med mange tanker og idèer igjen :)  Bilder, speil, lysestaker, rare dekorgjenstander, biller og krypdyr, mange instrumenter, antikk, nytt, barn-voksen... Alt skal kokes sammen i samme rom, og passe til 4 personligheter   .. På nytt..

:)
 

2 kommentarer:

  1. har ikke pusset opp akkurat,men holder på med mange forandringer,så kjenner på frustrasjonen sjøl:-( kjekt når en kommer i mål da:-):-)
    lykke til!

    SvarSlett
  2. Måtte smile her jeg sitter; det lyder kjent dette med TING. Mr. Sunhome har begynt å si: "skal en ny ting inn i huset, skal minst en ting ut!" Ha, ha, det har foreløpig ikke hjulpet!

    Vakre bilder fra stuen din. Lykke til med omgjøringen.

    Klem,
    AW

    SvarSlett