søndag 11. november 2012

Jeg skifter ut...

Hvor mange typer av kaffekopper har DU hjemme?

To her, en der, - en souvenir-kopp, firmagavekopp, impulskjøpkopp, billig-på-IKEA-kopp, julekopp, barnekopp,  - og ikke minst "sinnsyk-i-kjøpsøyeblikket-kopp" ...

Og NÅ er jeg forelsket igjen, jeg har bestilt....


Keramikk fra VIPP, - skandinavisk design på sitt beste. De er matte på utsiden, og glatt på innsiden. Fås i grått og hvitt. *Gleder meg*


Jeg har bestilt frokost settet! ...Så har jeg enda noe nytt å samle på..... Hilsen rotekoppen....

Ha en dormende sjønn søndagskveld!

 

3 kommentarer:

  1. Kjenner meg igjen der :-) Men hadde gjerne lagt til noen Vipp kopper i samlingen min også. Lekre!

    Ha en fin søndagskveld!

    SvarSlett
  2. Dei e rålekre!!!
    Heldiggrisen deg! :-)
    Kjenne meg igjen i den dere der ja :-)
    Fine kveld te deg.
    Klem fra naboen!

    SvarSlett
  3. Å, de er så fiiiiiine ;-) Så på dem på ting i Bergen...ønske ;-)
    Klem Elisabeth

    SvarSlett