mandag 15. mars 2010

Da prøver vi!

Etter lang tids bloggsurfing, "lar eg meg freiste" til å starte en ny interørblogg av ren nysgjerrighet på fenomenet! Kanskje jeg skulle ha noe å tilføye eller bidra med på interiørfronten?...


Hos meg finner du fint lite fransk landstil og chabby chic, men mer... tja.. Litt av det meste kanskje?


Don`t get me wrong, jeg LIKER de aller fleste stiler, lar meg inspirere av både det ene og andre, men holder en mer "cool" stil i hjemmet, mixer gjerne nytt og gammelt, men jeg velger nok mer koksgrått der hvor andre velger hvitt!


Inspireres av nye trender, men også amerikansk industristil, kanskje noe New England, spesiellt når det kommer til eksteriør! Det viktigste er likevel å få til det lune og koslige, samtidig som det ser litt kult ut! Det er vanskelig å holde seg til en bestemt stil når det finnes så mye stilig å ta av der ute!


Jeg kommer til å legge inn i bloggen det som faller meg inn der og da, en del inspirasjons bilder, litt før/etter bilder, små eller større prosjekter som jeg holder på med, og en del fra eget hjem.


Velkommen er du!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar