tirsdag 7. desember 2010

Jul i vårt hus! - Nib

Tid for årets siste Nib utfordring! -Jul i vårt hus!

Nå skal det sies at julen har egentlig ikke kommet for fullt i vårt hus enda, så her kan nok det meste forandres i ukene som kommer! Litt har blitt plukket ut av esker og sekker nå, som en forsmak.

På kjøkkenøya går det i litt funky farger, med lilla, turkis, gull, cerise... Papegøyen er fra en tur innom Fretex her en dag, den sto jo og ropte på meg!



En god del kuler ligger på vent i en svær glassbeholder, fordi denne husfrua er slett ikke sikker på om det blir denne fargeskalaen i år, eller noe heelt annet! Her i huset har vi kuler nok til å pynte rådhus-treet...






Da er det bare å ta turen inn til Nib-jentene, og bli inspirert av utrolig mange nydelige julehjem!


7 kommentarer:

  1. Stemningsfulle bilder her hos deg =)

    SvarSlett
  2. Nydelig som alltid Mona :-)
    Og kjenner meg veldig igjen på antall julekuler... ;-)

    SvarSlett
  3. lekkert!har også kuledilla, i år er det blå jul hos oss:)

    fint nytt profilbilde:)

    SvarSlett
  4. Flot og dejlig julestemning..:-)
    Ja kugler har man jo samlet mange af gennem årene.
    Jeg har ikke julepyntet endnu, men det ligger klart i hvidt/lilla/sølv/zink...:-o)
    Jeg deler jo hus med min yngste datter og svigersøn og det er min datters jul jeg viser i mit indlæg.
    Hun elsker alt engelsk og med varme farver og det passer jo også godt her i det gamle bondehus på landet..:-o)

    Fortsat god uge til dig fra Lisbeth

    SvarSlett
  5. Koselig julestemning!!;)
    Når det kommer til antall julekuler, kan en frue aldri få for mange??? *kremt*

    Ha en fortsatt god uke:)
    Hilsen fra Lene

    SvarSlett
  6. Så flink du er blitt med bildene dine;) kjør litt igjennom i et "photoshop program" med farger nå så er det jo perfekt:) Kjempe fin stemning hos dere da;)klem

    SvarSlett