søndag 25. juli 2010

I`m back!

Hei igjen godtfolk, da er jeg tilbake etter en fantastisk ferietur på Gran Canaria!

Her er et lite bilde-referat;
Villaen by night -!

                           

 

Her er utvendig soveroms korridor, 3 digre soverom med hvert sitt eget bad!






Det ble kveldsbilder i dag, fra denne praktfulle villaen. De ble så stemningsfulle synes jeg!
Vi er så glad i denne plassen at vi allerede har booket den for neste sommerferie også.

Har fått sp mål om det lar seg gjøre å leie en villa som dette, vi har tilbudet gjennom jobben til mannen, som eier en del av disse. Men JA! Det går an å leie også har jeg sett, noen er til salgs også, hvis man vil punge ut 8-10 millioner kroner, he he!

Til deg som vil sjekke leie; - Gå inn på finn.no og Gran Canaria. Søk så på Tauro Anfi, som anlegget heter.
Jeg kan  bare anbefale det på det varmeste, vi har egen bil til disposisjon, vet ikke om det følger med utleie-villaene. Men det bør du ha, selv om det lar seg gjøre å gå til stranden, en 10 min. Bil er kjekkest!

Ha en god sommerkveld alle sammen!

2 kommentarer:

  1. For et herlig sted! Skjønner godt du har kost deg, ja...
    Du får kose deg hjemme nå istedet :)
    Ha en fin søndagskveld!

    klem

    SvarSlett
  2. Fantastisk sted! Drømte meg bort bare med å se bildene dine;D Så jeg og Jostein reserverer herved ferien med dere i 2012;) Portugisisk villa da?;D klem

    SvarSlett